S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na Vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 


 

 

 

 

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3ČERPACÍ STANICE MUC-OFFPředstavujeme Vám naší novou čerpací stanici MUC-OFF, kterou najdete v našem servisu a odběrním... arr3NEOPRENOVÉ MASKY NA OBLIČEJ Velmi kvalitní neoprenové masky na obličej / ve dvou velikostních provedeních / . Vhodné... arr3ŘEZAČKA NA MOTOKROSOVÉ PNEU HARDLINE TREAD DOCTOR ŘEZAČKA MOTO PNEU   Lehké ruční nářadí, které pomocí vysoké teploty a ostrého břitu umožní... arr3LEVNÉ KVALITNÍ BRZDOVÉ DESKY KYOTO    Ceny již od 124,- za balení 1 páru. ...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 990,00 Kč (79,60 EUR)
skladem
naše cena 990,00 Kč (39,60 EUR)
skladem
naše cena 420,00 Kč (16,80 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 450,00 Kč (58,00 EUR)
skladem
naše cena 699,00 Kč (27,96 EUR)
skladem
naše cena 1 840,00 Kč (73,60 EUR)
skladem

Neoprenové masky a šátky Zanheadgear

 

 

rukavice Thor Spectrum

Muc-Off motokosmetika

 

Thor MX

 

Autorizovaný dealer Neken MXTECH-ESHOP

 

 

 


KONTAKTY

Miroslav Závrbský
2.května 1594
tel: +420607510220
mxtech@seznam.cz
VÝDEJNÍ MÍSTO ESHOPU, MOTOSERVIS

TABULKY VELIKOSTÍ / PŘILBY LS2

Velikosti helem LS2 - dospělé velikosti (obvod hlavy v cm):


XXS
51-52, XS 53-54, S 55-56, M 57-58, L 59-60, XL 61-62, XXL 63-64

Junior - děstké helmy: (obvod hlavy v cm):

S 48-49 , M 5-51, L 5-53 , XL 54-55


Materiály:

Skořepiny

Skořepiny přileb se vyrábějí buď vstřikováním z plastů (nejčastěji z polykarbonátu), anebo jsou laminované ze skelných vláken (fiberglas), případně z karbonu nebo kevlaru. Firma LS2 používá u svých polykarbonátových přileb speciální patentovanou technologii vysokotlakého vstřikování HPTT, při které se plast vstřikuje do formy pod extrémně vysokým tlakem. Přilby LS2 jsou díky této technologii velmi pevné, ale přesto vycházejí cenově velice příznivě.
Sklolaminátové přilby jsou přilby vyšších cenových kategorií, ale zároveň stojí i výše na stupnici kvality a bezpečnosti. Nejkvalitnější, nejexkluzivnější, nejlehčí, nejbezpečnější, ale také nejdražší jsou helmy karbonové a kevlarové, po kterých sáhnou spíše movitější zákazníci nebo závodníci. Nejčastěji se v praxi setkáte s helmami laminátovými nebo plastovými.

Přilby jsou konstruované tak, aby ochránily to nejcennější, co máte - vaší hlavu. Bezpečná helma ovšem nesmí být příliš těžká, proto jsou všechny přilby konstruované tak, že vydrží pouze jeden velký náraz, a po něm se musí co nejdříve vyměnit za nové. Při silném nárazu se totiž změní strukturální vlastnosti skořepiny v místě dopadu, a taková přilba má potom jen zlomek své původní bezpečnosti. Pokud jste tedy s vaší přilbou silně havarovali, co nejdříve ji vyměnte za novou. Máte-li pochybnosti, poraďte se s vaším prodejcem. Ze stejného důvodu je také důležité upřednostňovat koupi nové helmy před pořízením helmy z druhé ruky, protože u ní nikdy nevíte, co všechno má za sebou a jak bezpečná tedy je.

Tip: Pořiďte si tu nejkvalitnější helmu, na kterou vám stačí kapsa. U helem platí, že čím dražší, tím bezpečnější.


Interiéry


Všechny námi prodávané helmy jsou vybavené kvalitními komfortními antialergickými vyjímatelnými a pratelnými interiéry. Při jízdě, zejména v terénu, je přilba vystavená působení prachu, bláta, vlhkosti a hlavně potu, takže možnost čas od času interiér z helmy vyjmout a vyprat jej je přímo neocenitelná.

Jak vybrat správnou velikost

Výběr správné velikosti helmy je velice důležitý. Lidé mívají tendenci volit novou helmu spíše větší, protože se jim zdá na hlavě pohodlnější, ale při nárazu velká  přilba chrání výrazně méně. Základní představu o velikosti přilby, jakou potřebujete, získáte změřením obvodu hlavy krejčovským metrem, zhruba 1,5 cm nad obočím a kousek nad ušima, a podle tabulek níže pak zjistíte příslušnou velikost přilby. Před nákupem ale stejně doporučujeme si přilbu vyzkoušet. Při zkoušení si helmu nasaďte (pokud jezdíte v kukle, tak i s kuklou), přilbu zapněte a nějakou dobu v ní vydržte. Přilbu mějte na hlavě pokud možno co nejdéle,  po čase se lépe ukáže, zda vás přilba někde netlačí. Pokud máte možnost, nejlepší je vyzkoušet si přilbu přímo za jízdy.

Správně zvolená přilba vám musí na hlavě sedět pevně, ale pohodlně, a nesmí vás nikde tlačit. Novou přilbu volte spíše těsnější, protože každá přilba se používáním po čase vymačká zhruba o půl čísla.
Zkuste, jak v přilbě vidíte v „zalehnuté“ poloze, ověřte si periferní vidění, zjistěte, zda se dokážete podívat přes rameno a zda přilba neomezuje pohyby hlavy a krku. Zakmitejte hlavou doprava a doleva, dozadu a dopředu - přilba nesmí být volná a při upnutém podbradním řemínku nesmí jít stáhnout přes hlavu zezadu dopředu. Zafixujte si helmu rukama a zkuste v ní otočit hlavu. Pokud je hlava v helmě volná, zkuste menší velikost. Naopak pokud vás helma tlačí, například na spáncích, je malá. Pokud vás přilba tlačí jen místně ale jinak sedí dobře, naši prodejci umějí přilbu v tomto místě ručně upravit tak, aby vám sedla perfektně.

Ověřte si také, že vás do krku netlačí rychlospona řemínku a že ovládací prvky helmy (otevírání plexi, ovládání sluneční clony, ovládání větracích otvorů a podobně) je možné i v rukavicích.

Jak pečovat o přilbu

Čistění vnějšku přilby
Pokud je na přilbě zaschlý hmyz nebo bláto, před čištěním přilbu na několik minut pokryjte navlhčeným papírovým ubrouskem nebo vlhkým měkkým hadříkem. Po odmočení jdou tyto nečistoty potom snadněji dolů. Pokud chcete, můžete vyjmout plexi, dostanete se pak i na jinak nepřístupná místa. Celý vnější povrch přilby opatrně omyjte vlažnou vodou a jemným neagresivním mýdlem. Přilbu opláchněte a přitom dbejte, aby voda nenatekla dovnitř přilby. Po uschnutí můžete ošetřit těsnění plexi a ovládací / sklápěcí mechanismy silikonovým olejem. Přilbu nikdy nečistěte agresivními chemikáliemi, benzínem, organickými rozpouštědly a jinými agresivními nebo abrazivními prostředky, které by mohly materiál nebo lakování helmy narušit.

Čistění interiéru
Přilba je během používání vystavená působení prachu, bláta, vlhkosti a hlavně potu, a tak je občasné vyprání interiéru velmi vhodné, a to hlavně u motokrosových a čtyřkolkových helem. Všechny námi prodávané helmy jsou opatřené vyjímatelnými, plně pratelnými interiéry, které se snadno čistí. Pokud je přilba po jízdě pouze zaprášená, dostanete prach z interiéru vysátím vysavačem. Pro praní interiéru jej opatrně vycvakněte, a nejdřív lícnice a pak celý interiér vytáhněte ven. Interiér ručně vyperte ve vlažné vodě s neagresivním mycím prostředkem bez výrazné vůně, vhodné jsou například neparfemované dětské šampóny na vlasy. Interiér vymáchejte v čisté vlažné vodě, vymačkejte (nezkrucujte!), a nechte jej na vzduchu důkladně uschnout. Vysoušení nikdy neurychlujte fénem ani nedávejte interiér na přímé slunce nebo u tepla. Dokonale suchý interiér vsaďte zpět do přilby.

Čistění plexi
Zaschlé bláto a zbytky hmyzu na plexi integrálních a výklopných helem odstraňujte, je-li třeba, při každé zastávce pod tekoucí vodou. Vyrábějí se také speciální cestovní čisticí ubrousky na plexi - v sadě je vždy jeden navlhčený ubrousek a jeden ubrousek k vytření do sucha. Hmyz z plexi jde lépe odstranit, když plexi pokryjete navlhčeným hadříkem, papírovým ubrouskem nebo toaletním papírem, a necháte cca 5 minut působit. Papír pak odstraníte i s většinou mušek, zbytek odstraníte rukou (nikoli nehty!) pod tekoucí vodou. Důležité je navlhčený ubrousek z plexi pouze sejmout, nikoli jím plexi otírat, protože i jemný papír může obsahovat abrazivní částice a vnější stranu plexi, i když bývá opatřena vrstvou odolnou proti poškrábání, může násilné odstraňování nečistot poškodit. Pokud je vnitřní strana plexi opatřena vrstvou proti mlžení, ta vyžaduje čištění pouze teplou vodou bez čisticích prostředků. Nakonec plexi osušte měkkým hadříkem, ale pouze lehkými dotyky, stírání může způsobit předčasné poškození této vrstvy.