Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
09.11.2021
PLATEBNÍ BRÁNA COMGATE
Nabízí všechny nejpoužívanější platební metody včetně online platby kartou nebo platby přes online bankovní tlačítka. Většina plateb probíhá online, t... číst celé
27.10.2022
HODNOCENÍ PRODUKTŮ
  Recenze / hodnocení zboží a eshopu uvedené na eshopu www.mxtech.eshop.cz nejsou „placené“ a píši je přímo zákazníci, kteří u nás uskutečnili ob... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
MAZIVA, OLEJE YACCO
26.11.2022
MAZIVA, OLEJE YACCO
made in Francie číst celé
100% ACCURI 2 JETT LAWRENCE
16.11.2022
100% ACCURI 2 JETT LAWRENCE
když miluješ donut a 100% číst celé
VÝFUKOVÉ SYSTÉMY COBRA
03.11.2022
VÝFUKOVÉ SYSTÉMY COBRA
Nové výfukové systémy a koncovky výfuku pro motocykly Harley Davidson. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 


 

 

 

 

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

PRODÁVAJÍCÍ / ODPOVĚDNÁ OSOBA

Miroslav Závrbský

S MÍSTEM PODNIKÁNÍ / PROVOZOVNA / ODBĚRNÍ MÍSTO ESHOPU / MOTO SERVIS. NA ADRESE NENÍ KAMENNÁ PRODEJNA

2. května 1594, Napajedla 763 61



IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE

IČ 74832051 , DIČ 83050..... plátce DPH

Zapsaný podle §71 ods.2 živnostenského zákona v živnostenském rejstříku vedeném u Městský úřad Kroměříž, č.j: ZIV/201/2013/MO/3 ,číslo případu 370806/U2009/1298BA



KONTAKTY

tel: +420 775 582 622 nebo +420 607 510 220

EMAIL: info@mxtech-eshop.cz , mxtech@seznam.cz

Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.



OBVYKLÁ PROVOZNÍ DOBA ( může se dle aktuální potřeby měnit )

PROVOZOVNA / ODBĚRNÍ MÍSTO ESHOPU / VZORKOVNA/ MOTO SERVIS

NA ADRESE NENÍ KAMENNÁ PRODEJNA

 

PONDĚLÍ - PÁTEK

OD 9:30 HOD. - 13:00 HOD.

OD 13:00 HOD. - 15:00 HOD. - ZAVŘENO 

OD 15:00 HOD. - 17:00 HOD.



PŘÍPADNOU ZMĚNU PROVOZNÍ DOBY ZVEŘEJNÍME NA NAŠICH STRÁNKÁCH ( FACEBOOK, INSTAGRAM NEBO JÍ NAJDETE V INFORMAČNÍ LIŠTĚ NA NAŠEM ESHOPU - HORNÍ STRANA STRÁNKY) , VŠECHNY STÁTNÍ SVÁTKY - ZAVŘENO.

Na SMS či whatsapp zprávy z časových důvodů neodpovídáme. Z důvodu enormního nárůstu objednávek a časového vytížení nemusí být Váš telefonický hovor úspěšný. Můžete zkusit zavolat později nebo nám napsat email. V nejbližší možné době odpovíme na Váš dotaz.

Kde se nacházíme- areál Slávia - z hlavní cesty ze směru od centra Napajedel odbočíte doprava - / směr areál Slávia brána B / a ještě jednou doprava a pojedete jen 50 m dolů z kopce. Parkování na pravé straně u rodinných domů, vlevo šedá budova s novou fasádou, vstoupíte do průjezdu a hned vlevo uvidíte vchod do našeho odběrního místa/vzorkovny - moto servis viz mapa.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.mxtech-eshop.cz (dále jen Internetový obchod).



1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) prodávající/odpovědná osoba Miroslav Závrbský, s místem podnikání/provozovna/odběrní místo eshopu/vzorkovna : 2. května 1594, Napajedla 763 61 IČ 74832051 , DIČ 83050..... plátce DPH (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu www.mxtech-eshop.cz prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.mxtech-eshop.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

 

KUPUJÍCÍ JE SPOTŘEBITEL NEBO PODNIKATEL

Spotřebitel - je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel - je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

1.2.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.



2. UŽIVATELSKÝ ÚČET / REGISTRACE KUPUJÍCÍHO NA ESHOPU

2.1.

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Ustanovení § 5 odst. 1 písm. d) GDPR stanoví, že „Osobní údaje musí být přesné a v případě potřeby aktualizované; musí být přijata veškerá rozumná opatření, aby osobní údaje, které jsou nepřesné s přihlédnutím k účelům, pro které se zpracovávají, byly bezodkladně vymazány nebo opraveny."

2.3.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6.

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.



3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

 

Ustanovení § 1824a odst. 1 občanského zákoníku „Podnikatel vydá spotřebiteli potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě v přiměřené době po jejím uzavření, nejpozději však v okamžiku dodání zboží nebo před tím, než začne poskytovat službu.“ Ustanovení § 1827 odst. 2 občanského zákoníku: „Uzavírá-li se smlouva za použití elektronických prostředků, poskytne podnikatel spotřebiteli v textové podobě kromě znění smlouvy i znění všeobecných obchodních podmínek.“ Textová podoba je zachována, jsou-li údaje poskytnuty na listině nebo na jiném trvalém nosiči dat, který umožňuje adresátovi uchovat jemu určené údaje tak, aby mohly být využívány po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje jejich nezměněnou reprodukci (§ 1819). Podle rozhodnutí Soudního dvora EU nepostačuje pouhé uvedení podmínek na webové stránce. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Platné obchodní podmínky jsou kupujícímu zasílány ihned po uzavření smlouvy/odeslání objednávky kupujícím a jsou součástí souhrnu právě vytvořené objednávky. Kupující před uzavřením kupní smlouvy s obchodními podmínkami souhlasil a bere je plně na vědomí.

3.1.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3.

Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

3.4.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ DOKONČIT OBJEDNÁVKU ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Nákupem na e-shopu vzniká mezi prodávajícím a kupujícím smlouva. Prodávající má povinnost odevzdat zboží a umožnit nabytí vlastnického práva ke zboží. Kupující má na druhé straně povinnost věc převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Právě skutečnost, že kliknutím na tlačítko vzniká spotřebiteli určitá povinnost, musí být natolik zřejmá, aby bylo jasné, že to spotřebitel myslí opravdu vážně a je si vědom své povinnosti.

3.6.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7.

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.



4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

* v hotovosti v provozovně/odběrním místě eshopu/vzorkovně prodávajícího na adrese 2.května 1594, 763 61 Napajedla

* bezhotovostně prostřednictvím platebního systému v provozovně/odběrním místě eshopu/vzorkovně prodávajícího na adrese 2.května 1594, 763 61 Napajedla     

* bezhotovostně platební kartou při uzavírání objednávky kupujícím

* v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce: adresa doručení zásilky

* bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, kde veškeré platební údaje jsou zasílány kupujícímu spolu s vystaveným daňovým dokladem (dále jen „účet prodávajícího“)

* v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek u zvoleného přepravce kupujícím

4.2.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3.

Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu - ZÁLOHA NA ZBOŽÍ - či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4.

V případě platby v hotovosti nebo na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby ( platba převodem na bankovní účet prodávajícího ) je kupní cena splatná do uvedeného data na daňovém dokladu - faktura.

4.5.

V případě bezhotovostní platby ( platba převodem na bankovní účet prodávajícího ) je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu:

4.8.1. V případě volby platební metody - platba kartou nebo na dobírku - v momentě odeslání zásilky kupujícímu prodávajícím a je součástí emailu s informací o odeslání zboží. Kupujícímu je zasílán daňový doklad - faktura v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího uvedenou kupujícím v kupní smlouvě - objednávce ve formátu PDF.

4.8.2. V případě volby platební metody ze strany kupujícího - platba převodem na bankovní účet prodávajícího - v momentě potvrzení kupní smlouvy ze strany prodávajícího - kupujícímu je zasílán daňový doklad - faktura v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího uvedenou kupujícím v kupní smlouvě - objednávce ve formátu PDF. V případě, že faktura-daňový doklad není uhrazen ze strany kupujícího v řádném termínu uvedeném na faktuře, tak se vystavená faktura-daňový doklad od počátku ruší a kupní smlouva je ze strany kupujícího zrušena z důvodu nezaplacení.

4.8.3. V případě volby platební metody o zaplacení objednávky platební kartou nebo platby v hotovosti a volby dopravy - osobní odběr na odběrním místě eshopu/vzorkovna v Napajedlech - je kupujícímu daňový doklad - faktura vystaven na místě v papírové podobě.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

 

📄Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží - vzorový formulář ke stažení a tisku📄

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:

5.1.1.zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,

5.1.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

5.1.3. zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil

5.1.4. zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil.

5.2.

Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží a platí jen při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou ( kupující ) a nevztahuje se na případy, kdy osoba, která nakoupila zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání

nebo:

5.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,

5.2.2. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

5.2.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.

5.3.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 5.2 (do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží). Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím ( dokument jesoučástí emailu zasílaného prodávajícím kupujícímu v prvotním emailu jako potvrzení o přijetí kupní smlouvy/objednávky ) a tvoří i přílohu obchodních podmínek. Vyplněný vzorový formulář není ale prodávajícím nutně vyžadován, kupujícímu postačí uvést na list papíru identifikační údaje kupní smlouvy/objednávky a to např. číslo objednávky - nebo číslo daňového dokladu - nebo jméno a příjmení kupujícího apod. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné i na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. Není to ale prodávajícím vyžadováno, pro identifikaci vráceného zboží/zásilky postačí prodávajícímu, aby informace o vrácení poznačil kupující na vzorový formulář od odstoupení od kupní smlouvy nebo jak je popsáno výše na list papíru s identifikací objednávky a přiložil je do zásilky k vrácenému zboží.  

5.3.1. V případě odstoupení od kupní smlouvy nad rámec zákona ustanovení § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku ve lhůtě NAD čtrnáct (14) dnů až do třiceti (30) dnů je možné pouze po výslovném souhlasu a domluvě kupujícího s prodávajícím a v případě vrácení ve lhůtě nad čtrnáct (14) dnů až do třiceti (30) dnů je kupujícímu účtován poplatek 20% z kupní ceny.   

5.4.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.5.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.3 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Ustanovení § 1832 odst. 4 občanského zákoníku.

5.6.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.7.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu v případě, že došlo již k zaplacení ze strany kupujícího a to bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.8.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.



6. PŘEPRAVA, PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V souladu s ustanovením § 2159 odst. 2 občanského zákoníku mohou smluvní strany sjednat, že nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době, náleží prodávajícímu úplata za uskladnění zboží. Konkrétně je stanoveno, že „Nepřevezme-li kupující věc ...náleží prodávajícímu úplata za uskladnění. Neujednají-li její výši strany, platí za ujednanou výše obvyklá.“

6.3.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

6.5.

Prodávají je povinen dodat zboží do 30 dnů. Nestihne-li prodávající v této lhůtě dodat kujícímu může kupující od smlouvy odstoupit. Prodávají se ale může na delší dodací lhůtě s kupujícím domluvit.

6.6.

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

ČESKÁ POŠTA  po České republice

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GLS po České a Slovenské republice

 

MOŽNOSTI / DRUHY PLATEB A JEJICH CENY



☑️ DOBÍRKA ČESKÁ POŠTA ČR + 39,- Kč

☑️ DOBÍRKA GLS ČR + 49,- Kč

☑️ DOBÍRKA SR + 120,- Kč

☑️ PLATBA PŘEVODEM ČR 0,- (platby pouze z českého účtu v českých korunách na český účet prodávajícího )

☑️ OSOBNÍ ODBĚR NAPAJEDLA - ODBĚRNÍ MÍSTO ESHOPU - VZORKOVNA, PLATBA HOTOVĚ NEBO KARTOU 0,- Platba hotově nebo platební kartou při převzetí. V případě osobního vyzvednutí zboží je nutné, aby se kupující předem telefonicky domluvil s prodávajícím na termínu a času vyzvednutí zboží. Na uvedené adrese 2.května 1594, 763 61 Napajedla je pouze odběrní místo eshopu/vzorkovna.

☑️ PLATBA PLATEBNÍ KARTOU 0,-

Poskytovatel platební brány ComGate Payments, a.s.
dotazy k platbám, reklamace plateb

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové e-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

COMGATE patří mezi největší poskytovatele online plateb v Česku. Činnost COMGATE je dozorována Českou národní bankou a COMGATE je držitelem licence České národní banky pro vydávání elektronických peněz. Při nakládání s platebními údaji splňuje COMGATE nejvyšší bezpečnostní standard kartových asociací PCI DSS.

Jak fungují platby přes COMGATE platební bránu?

Platební brána COMGATE nabízí rychlý, pohodlný a bezpečný způsob placení na internetu. Platbu provedete přímo na platební bráně po dokončení objednávky, nebo vás brána přesměruje do internetového bankovnictví, případně na stránku, která odpovídá zvolené platební metodě v objednávce. Po odeslání platby vám COMGATE zašle e-mail, ve kterém najdete odkaz pro sledování stavu platby, nebo ve kterém obdržíte instrukce pro dokončení platby. Všechny informace o vašich platbách včetně čísla platební karty jsou zabezpečeny šifrovanou komunikací a COMGATE s nimi nakládá v souladu s nejvyšším bezpečnostním standardem kartových asociací PCI DSS.

Jaké platební metody COMGATE nabízí?

Na našem e-shopu díky platební bráně COMGATE nabízíme všechny nejpoužívanější platební metody včetně online platby kartou nebo platby přes online bankovní tlačítka. Většina plateb probíhá online, takže jejich vyřízení je otázkou několika minut.

Jak probíhá platba kartou přes COMGATE platební bránu?

  1. Zadáte údaje své karty do zabezpečeného formuláře na platební bráně a odešlete platbu.

  2. GoPay předá informaci o platbě partnerskému procesorovi, který transakci předloží příslušné karetní asociaci (např. VISA nebo MasterCard). Ta zajistí napojení transakce do banky, která vydala kartu, přes kterou je platba zadána.

  3. Vydavatelská banka rozhodne o schválení platby a své rozhodnutí předá procesorovi, který dál informuje COMGATE.

  4. COMGATE informaci zpracuje.

  5. Pokud banka platbu schválí, je objednávka do několika minut označena jako zaplacená a předána dále ke zpracování.

 

CENY POŠTOVNÉHO / MOŽNÉ VOLBY DRUHŮ POŠTOVNÉHO



PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GLS

 

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GLS 105,- Kč ČESKÁ REPUBLIKA

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU DO 25 KG PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO ČESKÉ REPUBLICE, DORUČENÍ NA ADRESU

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

DORUČENÍ BALÍKU : Ve většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby. POKUD NENÍ PŘÍJEMCE NA ADRESE: GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u jiné osoby. GLS se zeptá jiné osoby/příjemce, zda jsou ochoten balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou ParcelShopu nebo jménem osoby, který balík přebral. OZNÁMENÍ O ULOŽENÍ ZÁSILKY: Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. Oznámení je vhozeno do poštovní schránky, v případě její nedostupnosti je vylepeno na vstupní dveře. Oznámení obsahuje číslo balíku, informace o důvodu nedoručení, místo uložení a kontakt na GLS. Balík, který není možno uložit v ParcelShopu nebo u jiné osoby, je přepraven zpět do regionálního depa a GLS v dalších pracovních dnech provede druhý, případně třetí pokus o doručení. Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o jeho doručení. Až když je i třetí pokus o doručení neúspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nelze nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli.

 

GLS PARCEL SHOP CZ 80,- Kč ČESKÁ REPUBLIKA

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU do 10 KG A 100 CM, PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO ČESKÉ REPUBLICE

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

Pro vyzvednutí balíku má příjemce k dispozici více než 1000 výdejních míst. Balíky lze vyzvednout bez zdlouhavého čekání ve frontě. Tato výdejní místa poskytují pohodlnou a rychlou alternativu vyzvednutí zásilky kdykoliv během jejich dlouhé provozní doby. Hlavní výhodu GLS Parcel Shopů je umístěných v maloobchodních provozovnách smluvních partnerů a představuje možnost flexibilního vyzvednutí doručované zásilky bez nutnosti vázat se na avizovaný čas doručení na adresu.

VOLBA DORUČENÍ: Už v procesu tvorby objednávky na eshopu lze zvolit přímé doručení do výdejního místa GLS. PŘESMĚROVÁNÍ ZÁSILKY BĚHEM PŘEPRAVY: Před doručením obdrží příjemce e-mail s odkazem, kde může zadat pokyn na přesměrování balíku do výdejního místa GLS. INFORMOVÁNÍ PŘÍJEMCE: V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku. PĚT DNÍ NA VYZVEDNUTÍ BALÍKU: Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111 ÚHRADA DOBÍRKY NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ: Dobírku lze uhradit hotově a na některých Parcel Shopech i platební kartou. UPOMÍNKA V PŘÍPADĚ NEVYZVEDNUTÍ: GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli.



GLS PARCEL BOX ČESKÁ REPUBLIKA- SEZNAM PARCEL BOXŮ ( kliknout na řádek )

MAXIMÁLNÍ ROZMĚRY ZÁSILKY 44x36x55 cm

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

Všechny GLS Parcel Boxy v České republice lze 24 hodin denně 7 dní v týdnu využít pro bezkontaktní vyzvednutí i podání balíku na odeslání.

VOLBA DORUČENÍ: Už v procesu tvorby objednávky na eshopu lze zvolit přímé doručení do výdejního místa GLS. PŘESMĚROVÁNÍ ZÁSILKY BĚHEM PŘEPRAVY: Před doručením obdrží příjemce e-mail s odkazem, kde může zadat pokyn na přesměrování balíku do výdejního místa GLS. INFORMOVÁNÍ PŘÍJEMCE: V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku. LHŮTA PRO VYZVEDNUTÍ BALÍKU: V případě volby doručení balíku do GLS Parcel Boxu má příjemce na vyzvednutí 3 dny. ÚHRADA DOBÍRKY: Dobírku lze uhradit platební kartou přímo u daného GLS Parcel Boxu. UPOMÍNKA V PŘÍPADĚ NEVYZVEDNUTÍ: GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli.



PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ GLS 130,- Kč SLOVENSKÁ REPUBLIKA

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU do 20 KG , PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO SLOVENSKÉ REPUBLICE, zaslání na Slovensko pouze fyzickým osobám s IČ, firmy.

Standardní čas doručení pro Slovenskou republiku je 24 až 48 hodin. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

O plánovaném doručení balíku je příjemce zavčasu informován SMS a e-mailem včetně oznámení tříhodinového doručovacího okna. Příjemce obdrží zprávu, že balík byl odesílatelem připraven k odeslání a bude doručován. Zpráva obsahuje odkaz na webovou stránku Delivery manager pro sledování stavu zásilky a úpravu parametrů doručení. V den doručení obdrží příjemce zprávu s tříhodinovým časovým oknem, ve kterém je plánováno doručení. V případě neúspěšného doručení obdrží příjemce zprávu s důvodem nedoručení včetně odkazu na webovou stránku Delivery manager pro volbu dalších možností doručení.



PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST ČESKÁ POŠTA



BALÍK DO RUKY - ČESKÁ POŠTA 105,- Kč - DORUČENÍ NA ADRESU

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU DO 25 KG , PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO ČESKÉ REPUBLICE, DORUČENÍ NA ADRESU

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

DORUČENÍ ZÁSILKY: Ať jste z Aše nebo ze Zlína na svůj balík se můžete těšit běžně již druhý den. Když nejste doma, můžeme vám balík nechat třeba u souseda. SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY: Svůj balík totiž můžete sledovat na webu i v mobilní aplikaci Pošta Online. O cestě balíku dostanete také zprávu také e-mailem nebo SMS. Nevyhovuje vám termín nebo místo doručení vaší zásilky? Aplikace Změna doručení online vám umožní přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám. PLATBA DOBÍRKY: Nemáte u sebe potřebnou hotovost. Nevadí, plaťte kartou při převzetí balíku u našich doručovatelů.



BALÍK DO BALÍKOVNY - ČESKÁ POŠTA 80,- Kč

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU DO 15 KG , PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO ČESKÉ REPUBLICE

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

SLEDOVÁNÍ BALÍKU: Cestu svého balíku můžete sledovat po celou dobu přepravy a doručování. VÝDEJNÍ MÍSTA: Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst a nově i v Balíkovna-BOXu. Balíkovnu naleznete jak na poště, tak i mimo poštu, třeba v trafice za rohem nebo na čerpací stanici. Pošty s Balíkovnou mají téměř neomezenou kapacitou svých skladů, a to i o Vánocích! MOŽNOSTI PLATBY: V Balíkovně na poště zaplatíte vždy kartou a nebo v hotově. Na Balíkovnách mimo poštu můžete dobírku uhradit hotově nebo online. V Balíkovna-BOXu lze dobírku uhradit jen platební kartou online (odkaz na tuto platbu naleznete v avízu o uložení nebo ve Sledování balíku). RYCHLÉ ODBAVENÍ: Vyvolávací systém v Balíkovně na poště vám umožní rychlé odbavení. Na displeji vyberete tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadáte kód pro vyzvednutí a do 5 minut jste obslouženi. VYZVEDNUTÍ BALÍKU JINÉ OSOBY: Nestíháte si pro balík skočit sami? S kódem z e-mailu nebo SMS ho za vás může vyzvednout kdokoliv.

 

JAKÝ JE ROZDÍL MEZI BALÍKOVNOU - BALÍKOVNOU BOXem NEBO BALÍKEM NA POŠTU?

Balíkovna-BOX je novinka. Je to samoobslužné zařízení, ze kterého si můžete vyzvednout balík kdykoliv a bez front.

Balíkovna mimo poštu provozuje ČP u svých partnerů. Najdete ji třeba v prodejně potravin, papírnictví, trafice nebo drogerii. A také na vybraných prodejních místech SAZKA.

Balíkovna na poště je speciální přepážka, kde si můžete balík rychle vyzvednout. Některé Balíkovny jsou i na poštách, které jsou provozovány partnery ČP. Říkáme jim Pošty Partner.

 

BALÍK NA POŠTU - ČESKÁ POŠTA 95,- KČ

HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU DO 20 KG , PLATÍ PRO ZASLÁNÍ PO ČESKÉ REPUBLICE

Standardní čas doručení pro Českou Republiku je 24 až 48 hodin od odeslání odesílatelem. Informace o doručování, informování udávané přepravní službou.

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Nově ČP rozšířila Balíkovny i mimo pošty. Na tato výdejní místa si můžete Balík Na poštu nechat přesměrovat pomocí aplikace Změna doručení online. Podmínkou pro možnost přesměrování a jeho převzetí je výdej balíku na kód. Příjemce zásilky je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.



PŘI OBJEDNÁVCE NAD 5000,- Kč DOPRAVA PO ČESKÉ REPUBLICE ZDARMA HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU do 25 KG - PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GLS, ČESKÁ POŠTA

PŘI OBJEDNÁVCE NAD 6000,- Kč DOPRAVA SLOVENSKÉ REPUBLICE ZDARMA - zaslání pouze fyzickým osobám s IČ, firmy. HMOTNOST ZÁSILKY/BALÍKU do 20 KG , PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GLS



DOPRAVA ZDARMA U JEDNOTLIVÝCH PRODUKTŮ

Doprava zdarma se týká označených konkrétních produktů na eshopu. Tento způsob je vždy označen symbolem - doprava zdarma - přímo u konkrétního produktu. V případě, že Váš nákupní košík - objednávka bude obsahovat i jiné zboží ( bez uvedeného symbolu - doprava zdarma - ) vztahuje se i na toto zboží doprava zdarma. Doprava zdarma je platná pro zaslání po České republice a Slovenské republice. Zaslání na Slovensko pouze fyzickým osobám s IČ, firmy.

PŘEPRAVA MOTO A ATV PNEU

- Náklady dle zákona č.185/2001 Sb., § 38a, odst. 5 činí 1 až 3 Kč/kg a jsou součástí prodejní ceny. Zajišťujeme zpětný odběr pneu, olejů, maziv atd.

Systém eshopu uvádí pouze poštovné pro standardní zásilky. V případě objednání pneu ve vyšším počtu než 2 kusy ( na objednávku do 2 kusů pneu se vztahuje 1x poštovné  - platí pro ČR + SR ) bude částka za poštovné nad 2 kusy upravena ve faktuře. Kupující je o změně poštovného předem informován.

 

CENÍK PŘEPRAVNÉHO PRO PNEU / POŠTOVNÉ PRO PŘEPRAVU PNEU POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE

Silniční pneu – max. 2 kusy na 1 poštovné, 3 – 4 kus pneu + 100,- Kč , 5-6 kus pneu + 200,- Kč , 7-8 kus pneu + 300,- Kč atd.

Motokrosové pneu – max. 2 kusy pneu na 1 poštovné, 3-4 kus pneu + 100,- Kč, 5-6 kus pneu + 200,- Kč , 7-8 kus pneu + 300,- Kč poštovné atd.

ATV pneu standardní rozměry pneu – pokud není uvedeno u zboží jinak platí max. 2 kusy pneu na 1 poštovné, 3-4 kus pneu + 100,- Kč , 5-6 kus pneu + 200,- Kč atd.

ATV užitkové pneu větších rozměrů -ceny poštovného pouze dle individuální domluvy s prodejcem.

 

CENÍK PŘEPRAVNÉHO PRO PNEU / POŠTOVNÉ PRO PŘEPRAVU PNEU POUZE PO SLOVENSKÉ REPUBLICE - zaslání pouze fyzickým osobám s IČ, firmy.

Max. 2 kusy na 1 poštovné - silniční pneu, motokrosové pneu, atv pneu standardních rozměrů.

ATV užitkové pneu větších rozměrů - ceny poštovného pouze dle individuální domluvy s prodejcem.

NAD VÁHOVÝ LIMIT BALÍKU, NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY - V případě, že zboží přesahuje váhový limit udávaný u možností dopravy ( pro ČR maximální hmotnost zboží 25 kg, pro SR maximální hmotnost zboží 20 kg ), nebo obsahuje více počtů kusů pneu viz odstavec poštovné pro přepravu pneu, má prodávající nárok cenu poštovného kupujícímu navýšit. Prodávající informuje o navýšení ceny přepravy kupujícího vždy před odesláním zboží.



ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Kupující je informován o odeslání zboží v den jeho expedice a to na email, který uvedl při uzavření objednávky. Kupující bere plně na vědomí, že v případě obdržení tohoto emailu již nelze objednávku doplňovat , měnit nebo jí zastavit. Zásilka je již expedována, je na cestě k přepravnímu depu a na cestě k co nejbližšímu doručení. Kupující bere plně na vědomí, že v případě uzavírání objednávky v eshopu souhlasí s obchodními podmínkami eshopu a souhlasí s elektronickým zasláním faktury/daňového dokladu v příloze emailu o odeslaného s informací o odeslání zboží. V příloze emailu prodávající zasílá kupujícímu daňový doklad - fakturu k objednávce ve formátu PDF.  Tato faktura daňový doklad slouží i jako záruční list k zakoupenému zboží. Fakturu si může kupující vytisknout na libovolné tiskárně nebo archivovat v elektronické podobě. Kupující je v den odeslání zboží přepravní společností informován o převzetí balíků od prodávajícího a to formou emailu či SMS. Přepravce informuje kupujícího o datu doručování ( dle přepravce i možné hodině doručování ) , dále zasílá podací číslo balíku pro možné sledování pohybu balíku. Dle možností přepravce si může kupující s přepravcem pozměnit doručovací den, čas apod. Tato podmínka je pouze ale na daných možnostech přepravce, nelze jí brát jakou samozřejmou. V případě odeslání zboží prodávajícím již nemá možnost prodávající nijak pozměňovat údaje v adrese apod. Časový harmonogram doručování balíku kupujícímu není prodejci znám.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2.

Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledně odpovědnosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu kupní smlouvy i z povahy věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.

7.3.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:

7.3.1 odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

7.3.2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

7.3.3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

7.4.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

7.4.1 je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

7.4.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,

7.4.3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a

7.4.4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

7.5

Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

7.6.

Náhradní díly prodávané na eshopu jsou určeny k použití k závodním/sportovním účelům a jsou určeny pro svoji povahu a službu pouze k odborné montáži autorizovaným servisním střediskem, které má odborné znalosti, zkušenosti pro montáž náhradních dílů. Náhradní díly nejsou určeny k montáži samotným spotřebitelem. Nejsou tedy určeny k montáži nekompetentní osobou, která nemá vzdělání v oboru. V případě neodborné montáže a neodborného zásahu neodpovídá prodávající kupujícímu za vzniklé škody a vady na výrobku.

7.7.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

7.8.

Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti podle čl. 7.3 a čl. 7.4 obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn

7.8.1. po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,

7.8.2. po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.

7.9

Ustanovení čl. 7.8 obchodních podmínek neplatí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

7.10

Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle čl. 7.8.1 a čl. 7.8.2 obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně.

7.11.

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.

7.12

Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

7.13.

Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

7.14.

Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

7.14.1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 7.13 obchodních podmínek,

7.14.2. se vada projeví opakovaně,

7.14.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

7.14.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

7.15.

Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl.7.14 obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

7.16.

Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

7.17.

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

7.18.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.

7.19.

Po marném uplynutí lhůty podle čl. 7.18 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.20.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

7.21.

Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese provozovny/odběrního místa eshopu/vzorkovny 2.května 1594, 76361 Napajedla, telefonicky na čísle +420 607 510 220, +420 775 582 622 či elektronickou poštou na adrese info@mxtech-eshop.cz , mxtech@seznam.cz

7.22.

Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

7.23

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7.24.

Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.



8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1.

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

8.3.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty info@mxtech-eshop.cz , mxtech@seznam.cz Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

8.4.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6.

Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.



9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1.

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.



10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1.

Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

10.2.

Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.



11. DORUČOVÁNÍ

11.1.

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.



12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1.

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

12.2.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

12.3.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4.

Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5.

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa provozovny/odběrní místo eshopu/vzorkovna 2.května 1594, 763 61 Napajedla, adresa elektronické pošty info@mxtech-eshop.cz, mxtech@seznam.cz telefon +420 607 510 220 , +420 775 582 622 Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.

 

13. DÁRKOVÝ POUKAZ

Dárkový poukaz je přenosný na třetí osobu / darování.

Dárkový poukaz zakoupený na našem eshopu lze uplatnit při nákupu zboží na našem eshopu www.mxtech-eshop.cz

Dárkový poukaz lze uplatnit na servisní práce v našem moto servisu www.motoservis-zlin.cz

Uplatnění na našem eshopu: kód dárkového poukazu vložíte viz obrázek - zaškrtnout - Mám slevový kupón - a vepíšete kód uvedený na dárkovém poukazu ( uvádějte přesně malé / velké písmena a číslice ). Suma bude odečtena v objednávce.

Upozornění: suma nelze uplatnit na poštovné.

13.1

Způsob uplatnění dárkového poukazu spočívá v jeho prostém uplatnění při uskutečnění objednávky na eshopu, předložení prodávajícímu na odběrním místě eshopu/provozovna/vzorkovna nebo může mít uplatněn při platbě za servis motocyklu v našem moto servisu.

13.2.

Dárkový poukaz lze uplatnit pouze jednorázověv jeho plné výši a sumu tedy není možné rozdělovat na více částí. Pokud nebude suma z dárkového poukazu uplatněna v plné výši, pozbývá platnosti bez náhrady.

13.3.

Platnost dárkového poukazu - není-li dárková poukázka uplatněna ve lhůtě uvedeném na dárkovém poukazu, pozbývá po tomto datu platnosti bez náhrady.

13.4.

Dárkový poukaz nelze směnit za finanční hotovost.

13.5.

Vrácení finanční sumy z dárkového poukazu je možné pouze kupujícímu, který dárkový poukaz zakoupil a to v rámci 14 denní lhůty při odstoupení od kupní smlouvy viz ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY článek 5.2. a za předpokladu, že již nebyl uplatněn ( použit pro nákup či platbu ).

 

 

 



V Napajedlech dne 06.01.2023



Novinky z našeho blogu

MAZIVA, OLEJE YACCO
26.11.2022
MAZIVA, OLEJE YACCO
made in Francie číst celé
100% ACCURI 2 JETT LAWRENCE
16.11.2022
100% ACCURI 2 JETT LAWRENCE
když miluješ donut a 100% číst celé
VÝFUKOVÉ SYSTÉMY COBRA
03.11.2022
VÝFUKOVÉ SYSTÉMY COBRA
Nové výfukové systémy a koncovky výfuku pro motocykly Harley Davidson. číst celé
POTAHY SEDADEL BLACKBIRD RACING
04.10.2022
POTAHY SEDADEL BLACKBIRD RACING
Nové modely potahů sedadel motocyklu Blackbird Racing Replica Team číst celé

 

 

 


PROČ NAKOUPIT PRÁVĚ U NÁS?
  • OVĚŘENÝ ESHOP S HISTORIÍ - NA TRHU JIŽ OD ROKU 2009
  • VELKÝ VÝBĚR ZBOŽÍ ZA PŘIJATELNÉ CENY
  • PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI, SPOLEHLIVOST
  • ODBORNÉ PORADENSTVÍ - ROZUMÍME TOMU, CO PRODÁVÁME
  • MOŽNOST ODBORNÉ MONTÁŽE ZAKOPENÝCH VÝROBKŮ V NAŠEM MOTO SERVISU
NAJDETE NÁS NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU

 

MXTECH-ESHOP MŮŽETE SLEDOVAT NA FACEBOOKU

MXTECH-ESHOP MŮŽETE SLEDOVAT NA INSTAGRAMU

 

 

KONTAKTY
MXTECH-ESHOP
Aneta a Miroslav Závrbští
Obsah webu je v celém rozsahu chráněn autorským právem. Není-li výslovně uvedeno jinak, není možné obsah přebírat, kopírovat, reprodukovat ani dále šířit jinými kanály, s výjimkou tisku pro osobní potřebu a stručných citací či náhledů na sociálních sítích s uvedením zdroje. Souhlas s užitím obsahu musí být vždy písemný a lze o něj požádat. Vlastníkem a provozovatelem těchto webových stránek je Miroslav Závrbský.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz